sreda, 24. avgust 2011

Bosna part III

No, na koncu je za raziskat ostalo Sarajevo. Nism vedla, kaj naj pričakujem, glede na to, da je bilo mesto v vojni močno poškodovano... No, in Sarajevo me je popolnoma očaralo in postalo moje najljubše mesto na Balkanu, kar sem jih obiskala do zdaj... Prikupna Baščaršija, živahen utrip, polno kavarnic in trgovinic, najboljši čevapi, hkrati pa določena otožnost, delajo to mesto tako posebno, da se zlahka zavihti med top5 mest nasploh! :) je pa res, da je mene zelo zanimala tragična zgodovina tega mesta, kar je bil tudi eden od razlogov, da sem si Sarajevo res želela obiskat! in v kontrastu s to žalostjo potem doživiš to energično mesto - res nepozabna izkušnja... polno je enih zadev, vrednih ogleda, tako da ga ob naslednjem nahajanju v tistih koncih zihr spet obiščem... ja, pa še sarajevski filmski festival se je ravno odvijal, tako da sem prvič stala na/ob rdeči preprogi :) ko sva zapuščala Bosno, sva se ustavila še v Višegradu, kjer sva si ogledala most na Drini - slavni most iz Andrićeve mojstrovine, vredno ogleda vsekakor... Bosna je zares nekaj posebnega in glede na njeno negotovo prihodnost in vse prepreke ji res želim, da ohrani ta svoj čar, naravna bogastva in bogato kulturo... no, potem pa naju je vijugasta pot peljala čez Srbijo v Črno goro... več o tem pa naslednjič...

 Čudovita pot ob Neretvi

 Baščaršija





 Niti slučajno ne s psom in puško!!! :) al pa prekratko oblekco! :)
 "Sniper alley"
 Zbledeli spomin na ZOI leta 84
 Še enkrat - zakaj psa devat v isti koš kot puške?!? ;)
 večerna molitev
 Pogled iz Guest housa na okoliške griče, ki objemajo Sarajevo
Most na Drini

Ni komentarjev:

Objavite komentar