sreda, 15. december 2010

Druga pespektiva - my point of view


"Dva meniha gledata zastavo, ki plapola v vetru & se prerekata, 
ali se giblje zastava ali veter... 
Mimo pride zenovski mojster & pravi :
'Ne giblje se ne zastava ne veter - giblje se zavest!' "

(zenovski koan o zastavi)



Začetek s koanom je povsem naključen - koan sem prebrala pred kakšnim mesecem in mi od takrat ne gre iz glave... Se pa v določenem smislu navezuje tudi na to, kar želim povedati z današnjimi slikami. Tale zgodba se začne s filozofijo (kakopak :) ). Izbira tega študija je bila definitivno ena mojih boljših... Sam študij sicer da toliko, kolikor si od njega pripravljen vzeti (kot najbrž vsi drugi)... In v tem smislu, je dal ta študij veliko. Predvsem zato, ker sem se na ta način tekom teh let srečevala z drugačnimi miselnimi horizonti, ki so mi vedno znova pokazali polni pomen relativnosti "našega, zahodnega miselnega sveta" (kdo je že naš del sveta poimenoval zahod in kje je ob tem stal ??? zahodni svet je zahodni glede na kaj???). In že velikokrat mi je prišlo zelo prow zavedanje, da nobeno gledišče ni absolutno in da moja perspektiva ni v ničemer bolj priviligirana od tvoje/drugih perspektiv... Najbrž je to tudi ključ za razumevanje enosti tega sveta, tega, da res vsi s svojimi raznovrstnimi perspektivami prebivamo na istem planetu!!! Če nič druga, mi razmišljanje o drugi perspektivi pomaga videti pogled, ki je ne-moj... Seveda pa ta objava lahko pokaže pogled, ki je samo moj...

2 komentarja:

  1. moram napisat, da se mi zdi, da si nam z zadnjo zgodbo najbol približala sebe..super slikce, čudovita spesnitev misli..še naprej tako dobr kombiniri svojo strast do fotografije in študijska spoznanja..go 'sis! ly,mojca

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Mojka :) ma, veš da sm mogla slej ko prej zamorit s to svojo filozofijo :D blo je sam vprašanje časa ;) ewo, še en koan, o katerem smo se že menle: Kakšen je zvok ene roke, ki ploska? :D
    ly, Tia

    OdgovoriIzbriši