sreda, 8. december 2010

Free Burma - čudoviti ljudje trpeče zemlje

Potovala sem po Burmi... Deželi tisočih pagod, neskončnih riževih polj, brezmejnih naravnih lepot... In, iskrenih ljudi - slednje je razlog, da sem se zaljubila v to deželo, čeprav v tem primeru velja rek, da ljubezen tudi boli... Boli, ko gledaš nasmejan obraz in prijazno dušo, a trpeče oči... Leta in leta se v Burmi tem čudovitim ljudem dogajajo grozote, dnevno so jim kršene človekove pravice... In edini problem Burme je očitno nezanimanje za te ljudi - najbrž nimajo dovolj nafte ali draguljev, da bi se uprlo pogled tja daleč na vzhod... Vem, da nima smisla pisati o njihovi žalostni zgodovini, niti o zgodbi njihovega danes, ljudje ostajajo trpeči in nevidni in oči sveta se ne bodo obrnile vanje zaradi teh besed... Namen teh besed je samo, da te ljudi ne bi popolnoma pozabili!!  In dokler tudi sama nisem vsaj malo začutila njihovih usod, si niti nisem predstavljala te trpeče zemlje. Sedaj pa mi ne gre iz glave... Takoj, ko sem zapuščala Burmo, se je v meni naselila žalost, kaj puščam za sabo... Ljubezen do čudovitih ljudi te dežele ostaja in wem, da se v prihodnosti gotovo povrnem nazaj...
Torej, Burma skozi moje oko!







Ni komentarjev:

Objavite komentar