sobota, 26. marec 2011

perle

Nizanje perlic na vrvico je kot nizanje dogodkov in oseb, ki jih srečujemo na svojih poteh... vsak posebej je nanizan, ni dveh povsem enakih in eni bolj, drugi manj se te dotikajo in dotaknejo... nihče oziroma nobena pa ni povsem izolirana od drugih... naredila sem nekaj ogrlic, jih podarila osebam, ki so mi preprosto tako posebne, da se zanje vedno želim čimbolj potruditi...zdaj so perle že našle nove lastnice in tako krasijo vratove meni ljubih oseb... narejene ročno in srčno... po moje...








 

2 komentarja:

  1. enostavno se moram oglasit kot ena izmed ponosnih lastnic čudovito izdelane ogrlice (moje darilo je ogrlica na drugi fotki, ki jo res s ponosom nataknem na vrat, če imam le pravo kombinacijo oblačil na sebi..). dobljena ob božičnem prazniku, ko imajo ob kopici 'kr enih daril', darila z osebno noto, kot je bila tvoja ogrlica, poseben čar..poseben pomen pa itak, ker je prišla od tebe..tnx, sis!mojka*

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ponosna lastnica :) pa supr, da se lepo nosi :)čimveč nošenja perlic ti želim ;) *** Tia_

    OdgovoriIzbriši