ponedeljek, 22. november 2010

"Oko podobo na ogled postavi..."


Najbrž večina, ki me pozna, ne bi niti pomislila, da se bom kdaj spravila delat "fotoblog". Pa sej tudi sama nism mela namena, niti si nism mislila, da ga bom. Za tiste, ki me mogoč ne poznate - razlog, zakaj jz in fotoblog nisma najbolj očitna kombinacija - nekateri ljudje bi me opisal, da "živim v jami", ker se že leta uspešno izmikam tehnologiji in napredku povezanem z njo :). Torej, kdo bi si mislil, da sploh znam ustvarit blog?!? :D Ampak, čas vsili spremembe... Poleg tega pa ostaja moje radovedno oko in podobe, ki se jih je v času "jame" kar nekaj nabralo, čeprav sem še vedno čisti "rookie" :D... In zato je skrajni čas, da moje oko te podobe na ogled postavi...
     



8 komentarjev:

  1. hey...

    Sm vesela, da si se odločila pisat in objavljat slike:) gotovo imaš gradiva - beri - fotografij, misli in vtisov dovolj..tko da podeli!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. to bejbi, zdej pa sam nalagat pa nalagat, da bomo mel kej vidt pa prebrt! pozzzzzz

    OdgovoriIzbriši
  3. končno dočakal, da se tvoja ljubav do fotk raznese širši javnosti..go sis'! seveda pričakujem sprotno ažuriranje - smo zravn! super zadeva!

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala za vse spodbude, želje...-super ste!!! :) nove slikce in besede že kmalu :) hvala še enkrat za feedback&podporo :D
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. sama res nisem pomislila na tebe in fotoblog, sam ko si napisala, mi je prva misel bla "no, končno"
    I like it!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti, čeprov priznam, da je tale fotoblog tehnološko gledano že kr višek mojga znanja :) sej se itak še lovim, in se še neki cajta bom :)

    OdgovoriIzbriši
  7. heeej!...ja zadnji čas, da začneš ti nagajat tehnološkim napredkom :)...super je tole dragička, se mi zelooo dopade, slikce so mega in tvoje pisanje tudi;) u go girl;)..see yaaa***

    OdgovoriIzbriši
  8. Heeej :)
    hvala za podporo, pa supr, da ti je všeč... kar se pa tehnološkega znanja tiče - pa vidi ti mene sad :D
    lp**

    OdgovoriIzbriši