torek, 30. november 2010

"Srbija, Srbija i samo Srbija" :)



Brez skrbi, tole ne bo kaka posebna nacionalno obarvana objava, v bistvu sploh nism mela namena naredit objave o Srbiji, ampak... Srbija se mi je preprosto zgodila (no, natančneje Beograd) in me je očaral... Mesto, nabito z energijo, me je zares prevzelo... Ko se ustaviš v čevapčariji ali ko se samo sprehodiš po ulicah Beograda, lahko začutiš Balkan :) Živo, barvno in "busy" mesto... Res je posebno, zato je nastalo tudi kar neki slik. Za zaključek - pa šta da kažem, bilo je predivno!!! :)








3 komentarji:

  1. ja, Beograd je bil "zaista waf" :) definitvno se bom še vračala dol na Balkan :D

    OdgovoriIzbriši
  2. beograd je itak super,.. pa Srbi so hudičev prijazen narod,... ku sem bil jst dol,... ko so slišal da sem Slovenc, je kar veliko rudn padlo iz strani gostilne in njihovih obiskovalcev :D noro

    OdgovoriIzbriši